POLITIKA KVALITY
Skupina společností KOVOSVIT, jako přední evropský výrobce, dodavatel obráběcích strojů, technologií obrábění a výrobce odlitků z šedé a tvárné litiny je si plně vědoma, že systém řízení dle mezinárodně uznávaného standardu normy ČSN EN ISO 9001 tvoří základ pro kontinuální růst společností, vytváří podmínky pro zdokonalování se ve všech oblastech činnosti, podporuje setrvalý rozvoj kvality výrobků a služeb.
Aktivní rozvoj Systému řízení kvality (QMS) je nedílnou integrální součástí řízení společnosti a je managementem aktivně aplikován do všech externích vztahů, tj. do vztahů se zákazníky, dodavateli, zaměstnanci i státní správou a samosprávou.
Představenstva společností KOVOSVIT spolu s výkonnými vedeními, na základě toho přijímají závazky poskytovat výrobky a služby v souladu s požadavky zákazníků vždy na vysoké technické a technologické úrovni při současném zachování vzájemné výhodnosti obchodních vztah a souběžného trvalého zlepšování jakosti svých výrobků a služeb.
K zavedení výše uvedeného představenstva spolu s vedeními společností stanovují cíle, cílové hodnoty a programy, zajišťují periodickou kontrolu plnění cílů a při odchylkách a neplnění zavádějí opatření k nápravě. Hlavní principy politiky jakosti jsou:
- CÍLE KVALITY jsou zpracovány v souladu s Business plánem (BP) a strategickými cíli společnosti;
- STABILITA KVALITY VYRÁBĚNÉHO SORTIMENTU je zabezpečována jejím trvalým vyhodnocováním a zlepšováním;
- Do vývoje a inovací dodávaného sortimentu, včetně nových výrobků a služeb, jsou zohledňovány POŽADAVKY A POTŘEBY ZÁKAZNÍKŮ a tím zlepšovány jeho UŽITNÉ VLASTNOSTI;
- Servisní a poradenské služby jsou systematicky zdokonalovány, se zaměřením na POTŘEBY ZÁKAZNÍKA;
- SPOLUPRÁCE S DODAVATELI je rozvíjena s cílem tvorby příznivého prostředí pro dlouhodobě důvěryhodné vztahy prospěšné rozvoji jakosti a růstu technické úrovně výrobků a služeb;
- Pro splnění cílů a cílových hodnot jsou plánovány a následně poskytovány nezbytné ZDROJE společnosti;
- Aktivní spolupráce se státními orgány, organizacemi a orgány samosprávy, které působí v dosahu společnosti a snižování rizika poškození okolního ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ;
- Podpora rozvoje způsobilosti ZAMĚSTNANCŮ pro dosažení vysoké úrovně kvality práce - ochrana zdraví zaměstnanců a účinná prevence předcházení úrazům.
- Zajištění systému managementu bezpečnosti osobních údajů. GDPR zavádíme jako ucelený systém s provázanými řídicími dokumenty (politika, směrnice, návodky) a záznamy.
Od všech zaměstnanců společností Představenstva spolu s výkonnými vedeními očekávají přijetí a naplňování výše uvedených principů Politiky kvality. Dále je úkolem všech zaměstnanců výše uvedené principy trvale aplikovat při své každodenní činnosti ve firmě.